Bestellen

Bestellen bij Hippest-Fashion.nl wordt duidelijk stapsgewijs aangeven. Artikelen die je in je winkelmandje hebt geplaatst kun je wijzigen, toevoegen en aanpassen, en je kunt een eventuele tegoedbon of waardebon verzilveren. Heb je problemen met bestellen neem aub even contact met ons op.

 

Op werkdagen geldt:

Voor 12.00 uur besteld > dezelfde dag nog verzonden! En bestellingen binnen de Benelux zijn verzendkosten vrij!

 

Algemene tips bij het shoppen op Hippest-Fashion.nl

  • Bij de kleding worden bijzondere details zo goed mogelijk getoond en beschreven. Als van een artikel een afwijkende pasvorm bekend is (wijd, smal, kort of lang), zal dit zo veel mogelijk vermeld worden bij het artikel. Bij elk artikel vind je de productkenmerken, hieruit haal je al veel aanvullende informatie en eventuele afmetingen. Check ook de maattabel met aanvullende maatinformatie in het algemeen en per merk. 
  • Bestel meerdere artikelen tegelijk, dit drukt de verzendkosten.
  • Kleuren op de pc zijn afhankelijk van de kleurinstellingen van de eigen pc. Wij proberen de kleur zo goed mogelijk te beschrijven. Mocht je twijfels of vragen hieromtrent hebben neem dan gerust contact met ons op.
  • Bij twijfel of als je aanvullende informatie of maten van een artikel wil, neem dan gerust contact op met onze klantenservice (email: klantenservice@hippest-fashion.nl of telefoonnummer +31(0)172- 70 60 08). Wij adviseren je graag. Kijk vooraf ook even bij de productomschrijving bij het artikel, daar vind je vaak al veel informatie.

 

Account aanmaken

Bij je eerste bestelling maak je een account en wachtwoord aan, zodat je gegevens bewaard blijven voor een volgende bestelling. Je ontvangt een bevestigings-email voor het aanmaken van je account. In je account kun je een alternatief verzend- of factuuradres aangeven. Door in te loggen kun je tevens de status van je bestelling volgen. Ben je je password vergeten dan kun je deze opnieuw aanvragen.

Bij het aanmaken van je account vind je een aantal verplicht in te vullen velden als huisnummer, email adres en telefoonnummer. Het telefoonnummer is belangrijk zodat we je altijd kunnen bereiken mocht er onverhoopt iets aan de hand zijn met je bestelling. Tevens is het telefoonnummer zeer gewenst bij zendingen naar het buitenland. Op advies van onze verzendpartner DPD vermelden we het telefoonnummer op het pakket om een zo snel mogelijke en gegarandeerde bezorging te bewerkstelligen. 

 

Bestelling plaatsen 

Op het moment dat je je bestelling definitief plaatst, ga je volgens wetgeving een overeenkomst met betalingsverplichting aan. Na het plaatsen van je bestelling kom je in de beveiligde betaalomgeving en kies je je betaalwijze. Bestellingen waarbij gekozen is voor betaling middels 'overschrijving' worden maximaal 10 dagen in ons magazijn voor je gereserveerd en direct verzonden nadat we je betaling hebben ontvangen. Is de betaling niet ontvangen, dan ontvang je van ons een herinnerings email. Mochten we onverhoopt geen reactie of betaling hierop ontvangen, dan zijn we genoodzaakt je bestelling te annuleren. Wij stellen een reactie op een herinnerings-email zeer op prijs. 

 

Bevestiging van je bestelling

Op het moment dat je de bestelling plaatst, wordt deze op kantoordagen direct in behandeling genomen. Je ontvangt altijd een bevestiging van je bestelling per email. Bij bestellingen waarbij directe betaling plaats vindt (zie de diverse betaalmethoden in de betalingsomgeving), geldt: 

Voor 12.00 uur besteld op werkdagen > dezelfde dag nog verzonden! En bestellingen binnen de Benelux zijn verzendkosten vrij!

Bestellingen worden afgehandeld op volgorde van binnenkomst. Mocht een besteld artikel onverhoopt niet voorradig blijken dan nemen we direct contact met je op.

 

Status bestelling

In je account kun je de status van je bestelling volgen en zien wanneer deze uit het magazijn verzonden wordt. Tevens ontvang je op moment van verzending een email met een track en trace code. Je pakket is te traceren vanaf het eerste scan moment bij onze verzendpartner DPD. Op moment dat je de email van verzending ontvangt betekent dit dat op dat moment het pakket uit het magazijn verzonden wordt en je het pakket binnen enkele dagen tegemoet kunt zien. 

 

Bestelling annuleren

Mocht je onverhoopt toch van je bestelling willen afzien, neem dan contact op met onze klantenservice (email: klantenservice@hippest-fashion.nl of telefoonnummer +31(0)172- 70 60 08). 

 

 terug-naar-boven-webshop-hippest-fashion-online  Terug naar boven