Bestellen

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling de bestelling nog wijzigen?

Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst, wordt deze zo spoedig mogelijk door ons verwerkt. Mocht je iets willen wijzigen, neem dan voor 12 uur 's middags contact op met onze klantenservice. Zij helpen jou graag verder met het eventueel wijzigen van de bestelling.

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Een kortingscode kun je toevoegen in je winkelwagen, je vult de kortingscode in in het kortingscode veld. Per bestelling kun je maximaal één kortingscode gebruiken. Let op! Een kortingscode is niet geldig op artikelen uit de sale.

Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?

Bij Dressesonly kun je kiezen uit de volgende betalingsmogelijkheden:

  • iDeal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Bancontact
  • KBC/CBC
  • Belfius

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, maar het is wel afgeschreven, wat moet ik doen?

Het zou kunnen dat de e-mail met de bevestiging in de spambox terecht is gekomen of dat je een verkeerd e-mailadres hebt doorgegeven. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice.

Verzending & levering

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen binnen Nederland worden met PostNL geleverd. Indien je op werkdagen voor 14:00 uur besteld, dan wordt jouw bestelling (binnen Nederland) de eerstvolgende dag bezorgd (met uitzondering van zon- en feestdagen).

Wat zijn de verzendkosten?

Ben je woonachtig in Nederland? Dan zijn de verzendkosten gratis! Indien je als betaalmethode 'overschrijven' hebt gekozen wordt de bestelling verzonden op de dag van ontvangst van de betaling. Verzendkosten naar het buitenland worden automatisch aangepast aan de hand van het door jouw gekozen land.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw pakket is aangemeld bij PostNL ontvang je een verzendbevestiging. Hierin staat een link met een Track & Trace code.

Let op! Heb je jouw bestelling na vijf werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Er mist een artikel in mijn bestelling, wat moet ik doen?

Oeps! Het kan helaas gebeuren dat er iets is misgegaan bij het verwerken van jouw bestelling. Indien je een artikel mist van jouw bestelling, willen we je vragen om direct contact op te nemen met onze klantenservice. De klantenservice neemt jouw bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

Ik heb een verkeerd artikel/beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Helaas kan het voorkomen dat er iets is misgegaan bij het verwerken van jouw bestelling. Mocht dit voorkomen, willen we je vragen om direct contact op te nemen met onze klantenservice. De klantenservice neemt jouw bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

Retouren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer de artikelen voldoen aan de voorwaarden kun je deze retourneren. Je kan ervoor kiezen om jouw retourpakket langs te brengen op ons hoofdkantoor of te verzenden via pakketpost. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, zullen wij overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag.

Stap 1: Geef op het retourformulier aan welke artikelen je wilt retourneren en wat de reden is van de retour. Vergeet de pakbon niet toe te voegen aan jouw retourpakket!
Stap 2: Noteer  onderstaand retouradres op jouw retourzending:

Dressesonly
Postbus 138
2400 AC Alphen aan den Rijn


Stap 3: Lever jouw retourpakket in bij het dichtsbijzijnde PostNL of DHL punt (retourkosten zijn voor eigen rekening) en bewaar het verzendbewijs goed!

Wat zijn de kosten voor retourneren?

Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.

Bij PostNL gelden de volgende kosten, afhankelijk van de grootte en het gewicht:

  • brievenbuspost is mogelijk vanaf € 3,90.
  • pakketpost is mogelijk vanaf € 6,50

Bij DHL gelden de volgende kosten, afhankelijk van de grootte en het gewicht:

  • pakketpost is mogelijk vanaf € 3,95

Kan ik artikelen uit mijn bestelling omruilen?

Bestelde artikelen kunnen helaas niet worden omgeruild voor een ander artikel of hetzelfde artikel maar dan in een andere kleur of maat. Wil je een artikel bestellen in een andere kleur of maat? Bestel dan het gewenste artikel en geef bij de betalingsmethode aan dat het om een omruiling gaat. Het artikel dat je wilt ruilen, kun je vervolgens naar ons retourneren.

Hebben jullie mijn retour al ontvangen?

Wanneer je een pakket retour hebt verstuurd, kan het maximaal 14 werkdagen duren voordat we jou retour hebben ontvangen en verwerkt. Als wij jouw retour hebben verwerkt, ontvang je een e-mail met daarin informatie over de terugbetaling. Heb je na 14 werkdagen nog geen e-mail van ons ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Miinto

Waar kan ik mijn Miinto gerelateerde vragen stellen?

Vragen met betrekking tot jouw bestelling bij Miinto (zoals bijvoorbeeld terugbetaling retour, retour formulier) kunnen wij helaas niet beantwoorden. Wij raden je aan om contact op te nemen met Miinto